zaterdag 12 januari 2013

Dag 192 Over slaapkoppen en visite

   Ik woon samen met drie slaapkoppen, op het moment zijn ze dat althans. Vanmorgen werd Sam al vroeg wakker - honger. Ik was met hem beneden van zes tot half acht, toen wilde hij weer slapen. Daarna werd het weer helemaal stil in huis. Ik besloot daarom toch maar naar mijn hardlooptraining te gaan, hoewel ik gisteravond nog van plan was te spijbelen. De training is van half negen tot tien. Toen ik tegen half elf thuis kwam was Daniël net wakker (!) en papa en Sam hadden tot bijna tien uur geslapen. Ongelooflijk!
   Vanmiddag kwamen eerst de broer van papa met zijn vrouw en neefje C. Daniël vindt dat fantastisch. Die loopt voortdurend achter zijn neefje aan en doet hem in alles na. Daniël wilde bijvoorbeeld het liefst ook cola (wat hij overigens echt nog niet krijgt van mij) want dat had C ook. Als C met de trein wilde spelen, wilde Daniël dat ook, ging C naar buiten, dan ging Daniël mee enzovoort. Aan het eind van de middag was Daniël -zonder middagdutje- behoorlijk hyper.
   Nadat de ene oom en tante waren vertrokken, arriveerden de andere oom en tante. Toen was Daniël natuurlijk helemaal door het dolle heen. Mijn broer en schoonzus kwamen eten -als dank- omdat de kinderen daar mochten logeren een paar weken geleden. Het was erg gezellig, maar de mannen waren wel heel moe na het eten. Oom en tante brachten ze naar bed en binnen no-time lagen ze heerlijk te slapen. Nu maar hopen, voor papa en mij, dat ze morgen weer zo'n gat in de dag slapen.

2 opmerkingen:

  1. De slaapkoppen zijn de toekomstige wereldleiders, geloof me maar ;-)
    Obama ziet er toch ook altijd moe uit?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha dan mag papa wel eens op gaan schieten, wil hij er nog voor zorgen voor zijn tachtigste wereldleider te zijn...

    BeantwoordenVerwijderen