dinsdag 15 januari 2013

Dag 195 Pronken met mijn mannetjes

   Vandaag had ik met collega's afgesproken koffie te gaan drinken bij een grand-café in de stad, maar vandaag was ook mijn vrije dag. Dus ik had de collega's die meegingen al beloofd dat ik dan Daniël en Sam mee zou nemen. Dat vonden ze uiteraard he-le-maal niet erg. Iets eerder dan het moment waarop we af hadden gesproken, was ik al op kantoor om even met de mannen de afdeling over te lopen. Natuurlijk wilde Daniël graag zien waar mama werkt. Maar ik wilde ook graag mijn jongens even showen bij mijn collega's. Dat was al een feestje op zich. Daniël en Sam genoten allebei zichtbaar van alle aandacht die ze kregen en ik van de complimentjes die ze kregen.
   Het koffie drinken was ook erg gezellig. Daniël scoorde alle koekjes van het hele gezelschap en hij kreeg zijn eigen flesje appelsap - met een rietje. Sam kreeg een stuk brood van een collega. Hij keek wel even vreemd -het brood was gekruid- maar hij vond het uiteindelijk toch lekker. Hij zat er heel stoer bij in een kinderstoel. Daniël niet, die voelde zich te groot voor een kinderstoel en zat trots op een grote-mensen-stoel.
  Op de terugweg in de auto zei Daniël: "Mama, het was leuk he?" "Ja," antwoordde ik. Toen zei Daniël: "Woezel, het was leuk he?" En: "Sam, het was leuk he?" Tot slot zei hij ook nog even: "Daniël, het was leuk he?" Waarop hij zelf antwoordde: "Jaha!" Dus volgens mij heeft Daniël het wel naar zijn zin gehad...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten