woensdag 3 juli 2013

Dag 365 Over ontevredenheid en MISSIE GESLAAGD!

   Hebben wij zwaar verwende kinderen? Gisteren kreeg Daniël van mij een simpel koekje omdat hij eerder op de dag al een chocoladekoekje had gehad en hij huilde warempel een kwartier omdat het geen koekje met chocola was. "Chocolaha, chocolahaha!'' Vandaag aten we een ijsje als toetje. De kinderen kregen een waterijsje en papa en ik aten een cornetto. Sam bleef in eerste instantie ontevreden huilachtige geluiden maken en aan mijn arm trekken om duidelijk te maken dat hij liever mijn ijsje had. Hij weigerde van zijn eigen ijsje te eten. Na een poosje kreeg hij door dat hij het echt met zijn waterijsje moest doen en smikkelde hij toch daarvan. Ik heb in beide gevallen voet bij stuk gehouden. Maar wat een ontevredenheid in plaats van blij te zijn dat ze in elk geval iets lekkers kregen...

   Enne, jawel, het is zover: MISSION ACCOMPLISHED!
 
bron: dichtbijbreda.nl


1 opmerking:

  1. Ik heb een jaar lang met veel plezier iedere avond een verhaaltje gelezen! Dank je wel daarvoor. En gefeliciteerd met het voltooien van de 365 dagen!
    Xx Nienke

    BeantwoordenVerwijderen