zondag 28 april 2013

Dag 298 Home sweet home

   Vandaag was dan het weerzien met onze kinderen. Gek genoeg waren papa en ik rond half acht al volledig uitgeslapen. De vraag is of dat zo was omdat we gewend zijn om nog eerder op te staan en we gewoon uitgerust waren of omdat we zin hadden onze kindjes weer te zien. We waren hoe dan ook op tijd klaar met ontbijten en dus om terug te gaan naar onze mannetjes.
   Toen we bij mijn broer en schoonzus aankwamen was Daniël met zijn oom in het speeltuintje voor hun huis aan het spelen. (Niet dat papa en ik dat gezien hadden, we waren er zo aan voorbij gereden, foei!) Ik liep er snel heen maar mijn kind wilde mij niet eens meteen knuffelen, hij wilde nog eens van de glijbaan. Gelukkig kreeg ik daarna een hele dikke knuffel!
   Sam reageerde blij toen hij me weer zag. Het duurde echter even voor ik hem in mijn armen kon sluiten, want hij had een hele vieze luier en die was mijn schoonzus net aan het verschonen. Ik had hem wel gemist, maar om hem nou met poep en al in mijn armen te sluiten, dat ging me toch een beetje te ver.
   De kinderen waren doodmoe, dus we gingen na een snelle kop koffie met opa en oma -die ook even kwamen kijken- vlug naar huis. We vonden het allemaal lekker om weer thuis te zijn na een weekendje genieten. Nu liggen onze mannetjes weer heerlijk in hun eigen bedjes te slapen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten