donderdag 7 februari 2013

Dag 218 Klap eens in je handjes

   Sam heeft iets nieuws geleerd! Sinds een paar dagen kan hij klappen. Hij klapt vooral als hij aan tafel zit om te eten - dat is natuurlijk ook makkelijker dan wanneer hij op zijn buik op de grond ligt. Hij vindt het zelf erg leuk om te doen, maar het wordt extra mooi als wij alle drie met hem mee klappen en hem complimentjes maken. Dan zie je hem glimmen van trots. Hij heeft het trouwens helemaal zelf ontdekt, ik ben niet steeds met hem aan het oefenen. Dat probeer ik met zwaaien wel, maar tot noch toe zonder resultaat...
   Daniël leer ik weer hele andere dingen. Ik vertelde hem vandaag dat ik naar yogales ging en hij wilde weten wat dat was. Ik legde hem uit dat ik dan bijvoorbeeld een boom nadoe en een bruggetje maak van mijn lijf. Ik moest het voordoen en hij ging het nadoen. Hij vond het helemaal ''te gekvet zeg." Hij wilde me eigenlijk niet meer laten gaan, hij wilde de hele avond met mij bruggetjes maken. Ik heb hem beloofd dat we morgen verder gaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten