zondag 24 februari 2013

Dag 235 Home sweet home

   Aan het eind van de middag was ik weer thuis. Ik liep de woonkamer binnen en Daniël vloog me in de armen. Hij wilde me het liefst niet meer loslaten. Een heel warm ontvangst. Sam leek ook erg blij dat ik weer thuis was, aan zijn grote smile te zien. Papa was ook blij, al was het maar omdat ik weer kon meehelpen met zorgen voor de kinderen. Het was fijn om even niet te hoeven zorgen en vooral Birgit te zijn in plaats van mama, maar met een gezinnetje dat thuis op je wacht is het heel lekker thuiskomen!
   Ik genoot er vanavond extra van om de mannetjes in bed te leggen. Dat is een ander voordeel van even weg zijn, ik kan me weer met hernieuwde energie aan de dagelijkse taken wijden. Nu maar hopen dat ik dat gevoel weet vast te houden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten