maandag 6 augustus 2012

Dag 33 Over mijn charmeur en mannen onder elkaar


In de loop van de middag ging ik Daniël en Sam ophalen bij het dagverblijf. De leidsters waren helemaal vol van mijn kleine charmeur. Voor de zekerheid vroeg ik welke zoon ze bedoelden, ik vind ze namelijk allebei erg charmant. Ze hadden het over Sam. Hij was de hele dag aan het sjansen en lachen geweest. Dat is natuurlijk fijn voor mij, want dan heeft hij het blijkbaar prima naar zijn zin op het dagverblijf. Ik blijf het lastig vinden om zo'n kleintje al naar het dagverblijf te brengen, juist omdat je niet weet of ze het leuk vinden. Maar de hele dag lachen lijkt me een goed teken!
Daniël was iets minder vrolijk toen we thuis kwamen, want mama ging al gauw weer weg. Ik ging met vriendinnen eten. (We doen dit al jaren, ongeveer een keer per maand eten we met drie meiden.) Daniël wilde graag mee. 'Ikke ook K.' zei hij en 'Gajemee?' -dat is bij Daniël één woord- en 'Schoenen aan.' Hij ging er helemaal vanuit dat hij mee mocht, maar dat mocht niet, het was tenslotte mijn 'meidenavond'. Daniël was even verdrietig, maar dat was snel weer over. Papa ging samen met zijn mannetjes eten. Mannen onder elkaar is toch ook erg fijn!

3 opmerkingen:

  1. Met mannenavonden kun je volgens mij niet vroeg genoeg beginnen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ff meiden tanken, al die mannenpraat.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ Nienke: Helemaal mee eens!
    @ Anoniem: Ja, dat is hard nodig af en toe in zo'n mannenhuishouden!

    BeantwoordenVerwijderen