zaterdag 18 augustus 2012

Dag 45 Twee keer zwemmen

   Wat moet je op zo'n ongelooflijk hete dag als vandaag doen? We besloten maar gewoon thuis te blijven en het reuze zwembad weer op te zetten. Zo gezegd zo gedaan. En dus was het hier vanmorgen meteen de zoete inval. Behalve Daniël waren er drie jongedames in onze tuin aan het 'zwemmen'. De meiden -de jongste twee buurmeisjes en een vriendinnetje- liepen hier te gillen en te rennen en elkaar nat te gooien. En Daniël dribbelde er in zijn blote kontje rustig tussendoor, af en toe even stil kijkend naar het hysterische meisjes-gebeuren. Hilariteit alom toen hij aan de zijkant van ons huis een plasje deed, zomaar op de tegels.
   Vanavond was het mijn beurt om te gaan zwemmen. Ik ging naar de plassen -die liggen bijna in onze achtertuin. Ik was er met de buurtjes. De buurvrouw en ik gingen eerst een heel eind zwemmen voor onze lijn conditie. En daarna hebben we nog bijna een uur gelummeld -het balspel- met haar dochters, een vriendinnetje en de buurman. Zes vrouwen en één man. Je kunt je voorstellen wat een gegil en gegiebel dat was. Maakte ik -als jongensmama- zomaar ineens deel uit van het hysterische meisjes-gebeuren... En het was heerlijk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten