donderdag 9 augustus 2012

Dag 36 Vakantievoorbereidingen

   Eigenlijk heb ik vandaag niet veel inspiratie. Dat komt omdat ik erg moe ben, we hadden weer eens een draak van een nacht. Daarnaast waren de kinderen naar het dagverblijf en ik ben vooral bezig geweest met wasjes draaien in voorbereiding op de vakantie. Wat een werk! Je wil toch zorgen dat alles netjes in de kast ligt voor je weggaat. En dan heb ik nog niet eens de tassen gepakt. Gelukkig zijn we al wel een aantal keer met Daniël alleen op vakantie geweest en heb ik toen een hele goede checklist gemaakt, waardoor ik verwacht morgen snel klaar te zijn met pakken. En het scheelt dat we in het huis van een oom en tante van papa gaan wonen voor een weekje.
   Ideaal, even weg uit onze eigen omgeving, maar wel in een gewoon huis waar alles wat we nodig hebben aanwezig is. Het is dichtbij het IJsselmeer en bij een haven, dus helemaal anders dan de stad. Bijkomend voordeel is dat we er niet voor hoeven te betalen. Nu Sam nog zo klein is, hadden we het niet beter kunnen treffen. En nou lijken we ook nog eens geluk te hebben met het weer de komende week. Wat wil je als jonge ouders nog meer?! -Behalve een goede nachtrust dan- Daarom ga ik zometeen slapen, zodat ik morgen fit en met een helder hoofd in kan pakken.

2 opmerkingen:

  1. Hele fijne vakantie gewenst met heerlijke nachten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. geniet ervan en het zal wel stil zijn zonder die vrolijke stemmetjes naast ons!!!

    BeantwoordenVerwijderen