donderdag 23 augustus 2012

Dag 50 Melk is goed voor elk!

Dag 50 alweer, kleine mijlpaal op weg naar de 365!
   Op het moment geef ik naast Sam ook Daniël nog steeds de borst, in elk geval 's-ochtends vroeg en soms een keer extra tussendoor als Daniël erom vraagt en ik er ook zin in heb. (Anders zeg ik ook gerust 'nee'.)
   Daniël begint mijn borsten de laatste paar weken steeds interessanter te vinden. Hij weet nu dat het 'borst' heet waar hij aan kan drinken en hij kijkt en voelt af en toe plotseling in mijn truitje. Tot nu toe heeft het nog geen gênante situaties opgeleverd, maar dat zou natuurlijk nog kunnen komen, dat hij in gezelschap ineens mijn shirt omhoog doet of zo...
   Vanmorgen kwam ik erachter hoe fascinerend hij het vindt. Hij was bij ons in bed gekropen -zoals gewoonlijk- en mocht bij me drinken. Vandaag had hij echter van papa geëist dat al zijn slaapknuffels (inmiddels vijf in totaal) mee van zijn bed naar ons bed moesten. Ineens hield Daniël, eerder dan normaal, op met drinken. 'Miemie ook borst drinke!' zei hij. Ik speelde het spelletje mee en hield Miemie aan mijn borst en maakte klakgeluidjes met mijn tong. Tja toen moesten natuurlijk Beer, Pooh, Knufje en Woezel ook even bij mama aan de borst. En het liefst daarna allemaal nog een keer. Hoezo mama-melkkoe?!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten