vrijdag 22 februari 2013

Dag 233 Mama heeft pauze

   Jippie! Mama heeft pauze. Een heel weekend weg, met twee vriendinnen. Heerlijk. We doen dit elk jaar en doen meestal niet heel veel bijzonders die dagen. Een beetje rondhangen, kletsen, wandelen, in tijdschriften bladeren en fanatiek spelletjes spelen. Eventueel nog een middagje winkelen, that's it. Maar oh wat lekker! Nu ik twee kinderen thuis achterlaat misschien zelfs nog iets lekkerder. Ik kan schaamteloos uitslapen en hoef heel even niet te zorgen.
   Vanmorgen bracht ik de kinderen naar het dagverblijf en vanmiddag heeft papa ze opgehaald. Ik had Daniël vanmorgen uitgelegd dat mama zondag weer thuis komt, hij weet de dagen van de week uit een liedje. Of hij het echt helemaal begreep weet ik niet, maar hij had er meer moeite mee dan anders toen ik wegging. Ik heb hem dus extra geknuffeld en beloofd dat ik nog zal bellen. Ook Sam kreeg een paar extra kusjes bij het afscheid. Toch een gek idee dat ik ze zondag pas weer zal zien. Oké ik geef toe, het is misschien lekkerder, maar ook lastiger om een paar dagen weg te gaan... Maar ik ga er zeker van genieten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten