vrijdag 27 juli 2012

Dag 23 Nachtrust

Joehoe! Afgelopen nacht hadden we de beste nacht sinds drie maanden. En voor mij misschien nog wel langer, aangezien ik op het eind van mijn zwangerschap ook niet meer altijd even lekker sliep. Als echte buikslaper is het voor mij sowieso een groot deel van de zwangerschap afzien geblazen.
Gisteren om tien uur dronk Sam de laatste voeding. Vannacht kwam hij om drie uur en vanmorgen om half zeven pas. En Daniël sliep uit tot zeven uur! De wonderen zijn de wereld nog niet uit. 
Gek genoeg werd ik juist heel sloom wakker, maar dat schijnt zo te zijn als je ineens een goede nachtrust hebt. Ik was de hele ochtend flink aan het gapen. Nu maar hopen dat deze trend zich voortzet, zodat ik dan over een dag of twee voor het eerst in maanden weer eens fit wakker word. Ben benieuwd hoe dat ook alweer voelt!

4 opmerkingen:

  1. een goede nachtrust is jullie gegund, er komen andere tijden aan!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heerlijk. Ik ben ook slomer na een nacht met veel slaap. Wens jullie nog veel van deze nachten toe!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Volgens mij voel je je met een beetje goede nachtrust zoals... mij? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @ anoniem: ja, vannacht was ook weer goed! Begint ergens op te lijken.
    @ Nienke: Ik wens jou hetzelfde ;-)
    @ Kwan: Dan hoop ik dat jij je doorgaans heel goed voelt.

    BeantwoordenVerwijderen