donderdag 12 juli 2012

Dag 8 Broederliefde

Vanmiddag hadden we een heerlijk, huiselijk moment met elkaar. Papa terug van het werk, lekker aan het koken. Ik met onze mannetjes op de bank. Sam had net gedronken en ik hield hem tegen mijn schouder voor een boertje. Daniël zat -voor de verandering eens rustig- naast mij, moe van zijn dag op het dagverblijf.
Daniël: "Goot, goot!"

Ik: "Ja, je bent groot."
Daniël: "Goot... titten."
Ik: "Oh, je wilt op mijn schoot zitten, gezellig, kom er maar bij."
Daniël: "Nee. Babydebaby!"
Ik: "Wil je dat Sam bij jou op schoot komt zitten?"

Daniël: "Jaaa!"
En hij ging er eens stevig voor zitten.
Daar zaten we dan met zijn drieën. Sam bij Daniël op schoot, ik met mijn arm om hen heen (ter ondersteuning) heel knus, te wachten tot papa het eten klaar had. Daniël helemaal trots, steeds kusjes aan het geven op het voorhoofd van Sam. Zijn hoofdje tegen Sams hoofdje aan.
Wat wil je als mama nog meer?

2 opmerkingen:

  1. Aaaah! Wat lief! Ik denk dat een miljoen op de bankrekening dit plaatje niet heel erg verstoort, toch? ;-)
    Maar je hebt gelijk: Het is compleet!!

    BeantwoordenVerwijderen