zondag 8 juli 2012

Dag 4 Zo kan het dus ook

Afgelopen nacht was -bijna- perfect.
23.00 uur: Laatste voeding en papa-lief en ik gingen daarna meteen allebei tegelijk slapen.
3.00 uur: Sam komt voor een voeding, drinkt helaas één borst.
4.00 uur: Sam wil toch nog even die andere borst drinken.
6.30 uur: Sam wordt wakker en vlak daarna Daniël ook.

Extra bonus voor mama, vandaag is het de beurt aan papa om met Daniël naar beneden te gaan en ik kan nog heerlijk een uurtje blijven liggen.
Dit is voor dit moment zo'n beetje het hoogst haalbare qua nachtrust. En waarom het vandaag wel kan en gisteren niet? Wist ik het maar!
Maar vandaag kunnen we dus uitgerust genieten.

2 opmerkingen:

  1. Als geen-mama, klinkt bovenstaand schema als een tergend zware aanslag op de nachtrust!
    Toch schattig hoe blij je hiermee bent ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om je blog te lezen en zo herkenbaar. Vind zelf gebroken nachten beter te doen als ik weet dat het erbij hoort en ik niet de enige ben die steeds gewekt wordt!

    BeantwoordenVerwijderen