woensdag 11 juli 2012

Dag 7 Happy birthday to mama!

Vandaag ben ik jarig en ik ben heerlijk in het zonnetje gezet door mijn lieve familieleden en vrienden. Ik heb veel felicitaties mogen ontvangen. Daar heb ik het warm van gekregen, want de echte zon heeft zich helaas nauwelijks laten zien vandaag.
Het mooiste kado, waarvan ik het heel erg warm kreeg, werd vandaag 11 juli om 0.05 uur gepubliceerd op kwangie.punt.nl het heet 'Ode aan een vriendin' en het gaat over mij. Zo bijzonder!
Daarnaast kreeg ik veel -ook onverwachte- visite en heb ik erg genoten van mijn eerste verjaardag met twee kinderen om me heen. Ook heb ik mijn verjaardag als excuus aangegrepen om veel te veel en ongezond te eten.

Nu ben ik erg moe en verwacht ik alleen nog mijn lieve zusje met haar man. Tot zij komen ga ik nog even genieten van wat welverdiende rust. Ik ben tenslotte weer een jaartje ouder...

4 opmerkingen:

  1. Nogmaals van harte gefeliciteerd, ouwe!
    Je zult wat vaker moeten rusten, dutten en vooral dingen op moeten schrijven om ze niet te vergeten. Fijn, he?

    Enne graag gedaan... :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je verjaardag!!!
    Wat een ontzettend mooie ode!!! Ik denk dat vele zich hierin kunnen vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ Kwangie: Oh jee, het is dus blijvend, ik dacht dat het aan mijn hormonen lag ;-)
    @ Nienke: -xxx Dankjewel xxx-

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is blijvend en verergert - in jouw geval - in de maand juli van ieder nieuw jaar ;-)

    BeantwoordenVerwijderen