zondag 29 juli 2012

Dag 25 Baaldag

Vandaag hadden we met het hele gezin een baaldag. Zo´n dag waarop je eigenlijk beter in bed zou kunnen blijven liggen. Om te beginnen was papa wat katerig. Hij was van vijf uur in de middag tot drie uur in de nacht op een feestje en ik geloof niet dat hij daar één druppel cola heeft gedronken.
Daniël en ik hadden allebei buikpijn - misschien omdat we iets verkeerds hadden gegeten. Hij was heel hangerig en ik kreeg een erg vieze luier te verschonen. Later was ik blij dat ik zelf geen luiers meer draag - als je begrijpt wat ik bedoel. Gelukkig knapte Daniël later op de dag wel wat op en was hij weer meer zijn vrolijke zelf.
Sam doet de hele dag al niets anders dan hazenslaapjes en wil vervolgens steeds bij me drinken. Het lijkt daardoor alsof ik helemaal geen melk heb. Misschien is dat ook wel zo omdat ik moe ben en me niet lekker voel. Ik voel me eigenlijk zowel letterlijk als figuurlijk leeg getrokken.
Wij gaan dus met zijn allen vroeg onder de wol vandaag en houden het op: Morgen is er weer een dag!

1 opmerking:

  1. Veel beterschap! En inderdaad... Schrijf vandaag lekker af, zodat morgen snel kan beginnen!

    BeantwoordenVerwijderen