zondag 30 december 2012

Dag 179 Een hele dag zonder kinderen

   Vandaag heb ik voor het eerst sinds Sam is geboren een hele dag zonder kinderen doorgebracht. Ze zijn sinds gisteren bij mijn broer en schoonzus en hun beestenbende (een opsomming van de huisdieren: twee katten, een schildpad, een kameleon, een heleboel vissen, een konijn, een eekhoorn en kippen). Ik zou natuurlijk moeten zeggen dat ik Daniël en Sam vreselijk mis. Dat mijn moedergevoelens zo sterk zijn dat ik eigenlijk geen dag meer zonder mijn kinderen kan. Maar dat zou gelogen zijn. Het was een heerlijk dagje. We hebben niet eens zoveel bijzonders gedaan. Lekker lang geslapen, wat op zich al erg speciaal is. Even naar het winkelcentrum en verder gewoon wat rondgehangen in huis. Makkelijk gegeten, heerlijk lui.
   Natuurlijk heb ik wel een paar keer aan de mannetjes gedacht. Ik heb ook twee keer gebeld om te horen hoe het met ze ging. Ik was vanmorgen benieuwd hoe afgelopen nacht was gegaan, nou perfect dus. Sam heeft van ongeveer acht tot acht geslapen, zonder voeding om elf uur. Zojuist tijdens het tweede telefoontje hoorde ik dat het vandaag heel gezellig is geweest en dat de jongens volop genieten. Nou wij dus ook. Ik heb wel zin om ze morgen weer op te halen. Maar ze mogen best binnenkort weer eens uit logeren gaan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten