zaterdag 6 april 2013

Dag 276 Daniël breekt het ijs

   Vanmorgen belde mijn buuf, of Daniël zin had om te komen spelen. Hun nichtje van twee en een half was de hele dag bij hen en kon wel een speelkameraadje van dezelfde leeftijd gebruiken. Ze was namelijk een beetje verlegen aan het doen en kwam maar niet los. Ze stond een beetje verloren naar de buurmeisjes te kijken, maar liet zich niet verleiden om met hen te spelen. Ze hoopte dat Daniël leven in de brouwerij kon komen brengen. Wat mij betreft geen probleem. Mijn andere twee mannen lagen in bed en met Daniël bij de buren kon ik heerlijk de tijd nemen voor een uitgebreide douche.
   Na mijn douche ging ik weer eens kijken bij de buurtjes hoe het ging en het was Daniël gelukt, het nichtje was een beetje los gekomen en was uiteindelijk mee gaan spelen. We gingen naar huis om te lunchen, maar niet nadat we hadden afgesproken dat Daniël na het dutje van zijn leeftijdsgenootje weer terug zou komen om verder te spelen met haar en de andere meiden. Dat wilde Daniël wel. Hij heeft zodoende bijna de hele dag bij de buren gebivakkeerd en wilde zelfs niet meer naar huis toen het thuis was om te eten. Alle kinderen hadden ervan genoten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten