vrijdag 26 april 2013

Dag 296 Twee dagen uitslapen!

   Ik schrijf dit liggend in een hotelbed. Papa en ik zijn een weekendje samen weg. We hebben heerlijk gedineerd en zijn nu aan het uitbuiken. De kinderen logeren bij mijn broertje en schoonzus. Zo genieten we allemaal.
   Daniel verheugde zich er van de week al op en vroeg of hij weer met zijn oom mocht "plank varen". Vorige zomer zwom broerlief met Daniel op een surfplank over een meertje. Ik legde hem uit dat het daarvoor nu nog een beetje te koud is. In de auto op de heenweg vroeg hij of hij piano mocht spelen bij oom en tante. Ook vroeg hij of ze weer een tent in de woonkamer zouden gaan bouwen. Voor mij fijn om te horen, want ik weet zeker dat het dit weekend weer volop genieten wordt voor mijn mannen.
   En papa en ik, slapen morgen lekker uit!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten