donderdag 25 april 2013

Dag 295 Eten met mijn mannetjes

   Vandaag had papa een feestje van het werk. Hij kwam dan ook niet thuis om te eten. Ik had het rijk alleen met mijn mannetjes. Ik was benieuwd hoe dat zou zijn, omdat meestal papa de kinderen afleid als ik aan het koken ben. Het ging reuze goed. De kinderen waren ondanks hun lange dag bij het dagverblijf vrolijk en ze wisten zichzelf redelijk te vermaken. Ik was ervan onder de indruk, vaak zijn de kinderen toch wat dreinerig en moe als ze thuiskomen.
   Aan tafel had Daniël hele verhalen en ze aten allebei goed. Daniël had het over ons buurmeisje S. Hij zei: ''S. is mijn vriend. Ik ben Simba en S. is Lala.'' (Hij bedoelde Simba en Nala, de leeuwtjes in de Leeuwenkoning.) Verder vertelde hij over wat kinderen van het dagverblijf. Na het eten hebben Daniël en ik samen Sam naar bed gebracht. Daniël mocht nog even mee naar beneden voor een extra verhaaltje. Het was supergezellig.
   Daniël wilde uiteindelijk toch niet gaan slapen. Maar toen we papa gebeld hadden en ik nog een vierde extra kus gaf, werd het dan toch rustig boven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten