maandag 22 april 2013

Dag 292 Broeders

   Vanmorgen mocht Sam trakteren op het kinderdagverblijf. De ochtend kwam de leidsters het beste uit en in de ochtend eten de kinderen fruit, dus Sam nam fruit mee voor iedereen. Lekker (en) verantwoord. Ik had er iets speciaals van gemaakt door ook mango en ananas te kopen naast kiwi, druif en banaan. De ananas viel bij de kinderen niet zo in de smaak -maar wel bij de leidsters- en ik geloof dat ze er verder aardig van gesmikkeld hebben.
   Ik ging nog even mee met de jongelui aan tafel en maakte mooie foto's. Er werden muziekinstrumenten uitgedeeld en Sam kreeg zijn kroon op, toen ging iedereen de leiding voor Sam zingen. De leidsters gaven aan dat de kinderen normaal gesproken beter hun best doen om mee te zingen, maar het was blijkbaar een echte maandagochtend, de kinderen moesten nog op gang komen. Gelukkig rammelden ze flink met de instrumenten, dus het klonk toch prachtig.
   Daniël verkondigde trots: ''Dat is mijn broer!'' Een van de andere jongetjes zei: ''Sam is ook een beetje mijn broertje.'' ''Ja,'' riep weer een ander, ''en mijn grote broer!'' Leuk om te horen dat het er zo broederlijk aan toe gaat tussen de kinderen onderling, het is een grote familie!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten