woensdag 17 april 2013

Dag 287 Pannenkoeken!

   De liefde van de man gaat door de maag en mijn lasagne is sinds ik papa heb ontmoet al zijn lievelingsgerecht, als ik hem wil verwennen moet ik dat maken. Hij at vandaag dan ook graag het restje van de lasagne die ik gisteren had gemaakt. Ik besloot mijn kleine mannetjes ook te verwennen door pannenkoeken te bakken. (Daar houdt papa helemaal niet van - dus dit was een goed moment.) Daniël wist niet hoe snel hij op de fiets moest komen bij het dagverblijf toen hij hoorde dat hij thuis pannenkoeken zou krijgen.
   Daniël mocht zelf met de poedersuiker aan de gang en dat alleen al was een feestje. Hij rolde zijn pannenkoeken ook zelf op en was helemaal trots dat dat goed lukte. Ik besloot Sam eerst een gezond prakje te geven en als toetje een beetje pannenkoek te laten proeven. Hij is nu ten slotte bijna een, dus pannenkoek moet kunnen. Dat bleef niet bij een beetje proeven, Sam at nog bijna een hele pannenkoek op! Het viel dus goed in de smaak, na vandaag zijn mijn drie mannen daarom vast even extra gek op mij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten