zondag 2 september 2012

Dag 60 Uitslapen, Sam verwennen & Daniël knuffelen

   We hebben uitgeslapen! Althans, voor onze begrippen is tot half negen slapen uitslapen. Wat heerlijk! Ik heb Sam wel nog gevoed rond half zeven, maar daarna sliep hij gewoon weer verder.
   Verder was het vandaag 'Sam verwendag'. Vanochtend is hij een uur bij ons op bed geweest om te spelen. Hij vond het heerlijk en was heel veel aan het kraaien. Hij begint sowieso steeds meer geluidjes te maken, zo schattig. Vanmiddag ben ik lekker met hem gaan wandelen. Hij heeft vandaag volop één op één aandacht gekregen en je zag aan hem dat hij daarvan genoot.
   Aan het eind van de middag kwam Daniël weer thuis. Hij heeft het erg fijn gehad bij zijn oom en tante. In het oppasschrift zat daarvan een mooie foto-reportage. Met als hoogtepunt Daniël en oom met blote billen tegen de douchedeur. Ik vraag me af wie over die foto de meeste lol had -Daniël of broerlief. Ik gok die laatste.
   Daniël was helemaal happy met zijn mooie zandbak. En hoe heerlijk het ook was om eens uit te eten en uit te slapen - wij waren blij dat hij er weer was. We hebben hem flink geknuffeld vanavond.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten