donderdag 13 september 2012

Dag 71 Mama = moe

   Vandaag ben ik zó moe. Het is alweer een poos pet 's-nachts. Als de een niet wakker wordt, doet de ander het wel.
   Zondag op maandag: Ik kan de slaap niet vatten en val rond half één net een beetje in slaap als Daniël ineens hard huilend wakker wordt. Hij wil wahater drihinken. (Ik vraag mezelf vertwijfeld af of ik hem overdag wel genoeg drinken heb gegeven, maar ik weet zeker van wel.) Sam begint om een uur of vijf te piepen, maar hij heeft om drie uur nog gedronken. Papa gaat hem troosten. Daarna slaapt het spul tot mijn vreugde wel tot zeven uur door, dat maakt iets van de verloren nacht goed.
   Maandag op dinsdag: Volgens mij was dit de enige enigszins redelijke nacht van deze week.
   Dinsdag op woensdag: Sam heeft weer zo'n ouderwetse nacht van om de twee uur wakker worden en willen drinken. Bovendien heeft hij zo'n beetje de hele wedstrijd van het Nederlands elftal beneden doorgebracht, wat uiteraard niet de bedoeling is.
   Woensdag op donderdag: Daniël wordt al om half vijf wakker en schopt een scene. Hij wil perse drinken bij mama en daarna nog water en daarna nog meer water en daarna... Hij wil vooral zijn zin en gaat anders brullen.
   Donderdag op vrijdag: LAAT PAPA EN MAMA AUB SLAPEN!!! En nu maar hopen dat ze dat doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten