zondag 4 november 2012

Dag 123 Dokter Sam


   Bij de al eerder besproken doktersset zit een klein rood uilenbrilletje, de stethoscoop, een pillenpotje, een spuit en ook een tandarts-spiegeltje waarmee je om het hoekje kunt kijken. De set heeft nog steeds de fascinatie van Daniël.
   Vanmiddag zat Sam bij mij op schoot en kwam Daniël het brilletje bij Sam opzetten. Daarmee werd Sam uiteraard 'dokter Sam'. Daniël zei: 'Kijk es! Sam mooi is, spiegel kijken.' En hij gaf Sam dat kleine tandarts spiegeltje om zichzelf in te bewonderen. Dankbaar -met iets om op te sabbelen- stak Sam het spiegeltje in zijn mond.



PS Ik ben inmiddels al over eenderde van mijn project...

1 opmerking:

  1. Ik lees iedere avond voor het slapen gaan het verhaaltje van de dag! Nog tweederde om me op te verheugen en wie weet er dan nog wel 365 bij!!

    BeantwoordenVerwijderen