woensdag 14 november 2012

Dag 133 Boys will be boys

   Bij de laatste voeding die ik Sam zojuist gaf, was het zover. Daniël had het op een gegeven moment ook: aandacht voor dat 'geval' waar de melk uit komt. Heel geïnteresseerd was hij aan het kijken, je zou haast kunnen zeggen was hij studie aan het maken van mijn borst. En in eerste instantie begon hij heel voorzichtig, met één vingertje mijn tepel aan te raken. Je hoorde hem haast denken: 'Hey, als ik die indruk, veert hij weer terug, leuk spelletje!'
   Tot dusver was ik het tafereel rustig aan het bekijken. Ik dacht: 'Laat maar op onderzoek uitgaan, nieuwsgierigheid is goed.' Maar daar kwam toch echt verandering in toen hij na een paar minuten besloot er eens met zijn hele hand flink in te knijpen. 'Auw!' Dat deed behoorlijk pijn. Ik kan dus nu vast beginnen met de eerste seksuele voorlichting: wees voorzichtig en respectvol voor je geliefde, doe de dame in kwestie geen pijn...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten