donderdag 1 november 2012

Dag 120 Dokter Daniël

   Vanmorgen werd Daniël wakker als dokter Daniël. Het eerste wat hij deed toen we beneden kwamen, was de doktersspulletjes bij elkaar zoeken. Gewapend met de stethoscoop kwam hij zoeken naar mijn blote buik. Daarvoor moest hij best moeite doen omdat ik een jurk aan had. Hij luisterde aandachtig naar mijn buik en pakte er een potje pilletjes bij. Afslanktabletten?
   De stethoscoop en de pilletjes moesten mee naar het dagverblijf. Eerst ging hij de leidster even onderzoeken. Vervolgens, toen ik even niet oplette omdat ik Sam zijn jas uittrok, liep hij op een meisje van zijn leeftijd af. Toen ik weer keek zag ik dat hij probeerde haar t-shirtje omhoog te doen, op zoek naar haar blote buik. De jeugd van tegenwoordig begint steeds vroeger met doktertje spelen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten