zaterdag 10 november 2012

Dag 129 Een prima zaterdag

   Soms ga ik in het begin van de avond hier achter de pc zitten -uit gewoonte, want na 129 dagen is het inmiddels een ingesleten gewoonte aan het worden- en heb ik geen inspiratie. Heel soms gebeurt dat. Meestal, als ik dan een tijdje naar het scherm heb gestaard en in gedachten de dag nog eens door heb genomen, weet ik alsnog waarover ik zal schrijven. Zelfs als de kindjes naar het dagverblijf zijn geweest ook al heb ik ze dan relatief weinig gezien.
   Maar vandaag weet ik het gewoon echt even niet en de mannetjes zijn niet eens naar het dagverblijf geweest. Het was een heel gewone dag, zoals de meeste dagen overigens. Vanmorgen had ik hardlooptraining en ging ik om acht uur weg toen de rest van het huis net wakker begon te worden. Toen ik terug kwam heb ik de was gedaan. Tijdens het middagdutje van de mannen heb ik zitten lezen. In de middag hebben we met zijn vieren gewandeld en daarna was het tijd om te koken en eten. Niets spectaculairs dus, eigenlijk een prima zaterdag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten