woensdag 6 maart 2013

Dag 245 Fietsen

   Nu de eerste zonnestralen zich hebben laten zien, vond ik het tijd worden om ervoor te zorgen dat ik met beide mannetjes op de fiets kan. Gezellig maar ook praktischer om ze op de fiets naar het dagverblijf te kunnen brengen. Maandag kwam ik erachter dat het stoeltje dat we van zwager en schoonzus hebben gekregen niet achterop mijn fiets past. We moesten er dus toch zelf een kopen. Dat deed ik gisteren maar meteen. Natuurlijk wilde ik het stoeltje direct gemonteerd hebben. Wat een klus! Daar ben ik gisteravond bij de lamp in de achtertuin ruim anderhalf uur (!) mee bezig geweest. En ik ben normaalgesproken niet eens zo a-technisch.
   Vanmorgen was het dan zover. Sam ging voor de allereerste keer mee op de fiets en Daniël mocht het nieuwe stoeltje gaan uitproberen. Daniël was super enthousiast. Sam moest toch nog even wennen. Ik was vergeten de voetsteuntjes voor hem wat lager te zetten, dus hij zakte een beetje scheef, dat vond hij niet zo fijn. Dat euvel heb ik thuis meteen even verholpen. Op de terugweg zat hij stukken beter en kon ik merken dat hij ervan kon genieten. Wat een feest om er zo met de mannetjes op uit te kunnen gaan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten