dinsdag 12 maart 2013

Dag 251 Een wolk van een baby

   Een kleine twee weken geleden kwam er post. Een foto van het schoolbord van mijn broer en schoonzus. Daar stond op: "2013 wordt het jaar van...'' en dan een aantal punten die op hun lijstje voor dit jaar staan, waaronder "veel pret maken''. Onderaan dat mooie lijstje stond: ''Een dikke buik en ons eigen kindje!'' Ik was in tranen en moest lachen tegelijk. Mijn broer, papa! Zo bijzonder! En onze jongens worden grote neef. De kaart was dan ook aan hen gericht, of ze straks maar vaak willen komen spelen met hun kleine neefje of nichtje.
   Vandaag was ik met de kinderen bij mijn ouders, daar kwamen mijn broer en schoonzus met de eerste foto van ons neefje of nichtje. Wat een plaatje! Zo'n eerste echo -hoe weinig er ook daadwerkelijk zichtbaar is- blijft ontzettend speciaal. Mijn broer zei trots: ''Kijk, dit is onze wolk van een baby!'' Zo zag het er ook uit, als een wolkje in de vorm van een baby... Hoofdje en lijfje, veel meer was er nog niet zichtbaar, maar toch weer zo mooi. Nu ga ik toeleven naar half oktober, wanneer ik als tante Birgit deze wolk van een baby kan knuffelen!

1 opmerking: