zaterdag 9 maart 2013

Dag 248 Koekjes bakken

   Vandaag was het eigenlijk weer om de hele dag binnen te blijven, het leek me dan ook een goede dag om koekjes te bakken. Het enige nadeel was dat ik niet alles in huis had om aan de gang te kunnen. Ik besloot daarom toch maar even naar de winkel te wandelen met de mannetjes, dan kregen ze tenslotte ook een frisse neus. (Papa was met zijn vader naar voetbal kijken, dus ik moest de mannen alleen zien te vermaken.)
   Ik plantte Daniël in de kinderwagen in de hoop dat hij nog even zou slapen. Sam nam ik bij me in de draagdoek. Sam en ik hadden allebei een capuchon op en ik deed de kap over de kinderwagen omlaag zodat Daniël ook beschut zat. Daar gingen we dan, door de regen. Sam leek het -ondanks de regen- wel best te vinden. Daniël vond het geluid van de regen op de kap gezellig en hij bleef volop kletsen. In de winkel werd hij wat stiller en op de terugweg viel hij in slaap.
   Thuis was Sam ook weer toe aan een dutje en had ik gewoon een heel uur om lekker met een boek op de bank te hangen! Heerlijk! Toen Daniël wakker werd was het al best laat, maar hij wilde natuurlijk toch nog graag koekjes bakken en belofte maakt schuld. Samen maakten we een heleboel koekjes en tijdens het koken lagen ze in de oven, zodat Daniël als toetje een zelfgemaakt koekje kon eten. Toch een prima dag, ondanks het hondenweer.

1 opmerking:

  1. Fantastic blog you have here but I was wondering if you knew of any community forums that
    cover the same topics talked about here? I'd really like to be a part of community where I can get feedback from other experienced individuals that share the same interest. If you have any recommendations, please let me know. Many thanks!

    my homepage ... augmenter ses vue youtube

    BeantwoordenVerwijderen