vrijdag 8 maart 2013

Dag 247 De jurk

   Vanmorgen deed ik mijn mannetjes in bad. Toen ik Daniël ging afdrogen zei hij dat hij een prinsesje was, hij wilde graag een jurk aan. Ik rolde hem in een handdoek en we deden alsof dat een jurk was. Het liefst wilde hij toen in zijn blootje naar beneden met alleen die handdoek om hem heen. Dat vond ik niet zo'n goed idee, maar ik heb ook geen verkleedkleren voor hem. Ik besloot wat te improviseren. Ik heb een kort mouwloos nachthemdje, dat trok ik hem over zijn kleren aan. Ik legde knopen bovenin de bandjes, zodat het niet op de grond hing. Daniël was dolblij.
   De hele dag speelde hij in zijn jurkje. Trots liet hij hem aan iedereen zien. Hij reed op zijn motor, ging voetballen en deed andere stoere mannen dingen, maar alles in zijn jurk. Nu ligt hij in zijn bedje, uiteraard wilde hij zijn jurk ook vannacht aan, dus die heb ik hem over zijn pyjama heen aangedaan. Nu zal hij vast dromen dat hij een prinsesje is...

1 opmerking:

  1. Good day! I know this is kinda off topic however , I'd figured I'd ask.
    Would you be interested in trading links or maybe guest writing a blog post or vice-versa?
    My website discusses a lot of the same topics as yours and I think we could
    greatly benefit from each other. If you happen to be interested feel free to shoot me an e-mail.
    I look forward to hearing from you! Wonderful blog by the way!


    Feel free to visit my weblog - acheter followers twitter
    Also see my webpage: Achat Retweet pas cher

    BeantwoordenVerwijderen