maandag 10 juni 2013

Dag 341 Inspiratiedip

   Ik zit al een uur naar het scherm te staren. Nou goed, niet liegen, ik ben tussendoor ook op zoek geweest naar een leuke jurk voor de bruiloft van broerlief en schonezus. In de hoop dat de inspiratie voor een leuk logje dan vanzelf zou komen aanwaaien. Maar dat is niet gebeurd. Ik heb echt niets bijzonders te melden. Ik heb wel een paar leuke jurken gezien trouwens.
   Vanmorgen heb ik de kinderen gewoon uit bed gehaald en aangekleed. Ik gaf ze een boterham en bracht ze naar het dagverblijf. Vanmiddag haalde ik ze weer op. Ik las het bericht dat er waterpokken heerst op het dagverblijf en hoop nu vurig dat Daniël niet weer ziek zal zijn als we dadelijk vakantie hebben. Eenmaal thuis kookte ik gewoon een maaltje, waar iedereen vandaag goed van at. We aten aan de late kant en ik bracht Sam meteen na het eten naar boven.
   Het enige wat anders was dan anders is dat Daniël even later zelf naar boven kwam en opbiechtte dat hij zijn beker melk had omgegooid. Ik vroeg: ''En toen?'' Hij antwoordde: ''Toen werd papa streng.'' Ik vroeg of papa boos was, maar dat was het niet, hij was streng. Ik stelde voor dat hij de volgende keer misschien zelf de melk op zou kunnen ruimen. Daarna kleedde ik Daniël ook om en las ik hem voor. Nu liggen de mannetjes lekker te slapen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten