maandag 17 juni 2013

Dag 349 Een goed begin

   De vakantie is prima begonnen. Ik ben naar yoga geweest vanmorgen, daarna lunchten we met zijn allen en een half uurtje later dan gepland zaten we bepakt en bezakt in de auto. Vooralsnog lijkt het erop dat ik alleen de zwemvleugeltjes voor de kinderen ben vergeten, maar die hebben ze in het zwembad ook.
   In ons huisje aangekomen hebben we eerst met de jongens een verkenningstocht gedaan hier binnen, niet dat het heel groot is maar voor hen valt er veel te ontdekken. Sam is niet van de wenteltrap in de woonkamer af te slaan - die moeten we dus blokkeren. Daniël is weg van 'zijn' stapelbed. Hij kondigde heel stoer aan dat hij in het bovenbed wilde, maar toen puntje bij paaltje kwam, moest ik het onderbed voor hem opmaken.
   Ik kookte nasi terwijl Sam een dutje deed en papa met Daniël buiten de boel ging verkennen. We zitten super dicht bij het strand en een speeltuin en bij de boten! Na het eten liepen we met zijn allen nog wat rond. Papa en ik dronken koffie bij een groot binnenspeeltoestel waar Daniël zich nog even kon uitleven. Rond acht uur brachten we onze uitgetelde mannetjes naar bed en gingen aan de ouderwetse afwas. We moeten het zonder vaatwasser doen de komende dagen, maar dat heeft wel wat. Het is inmiddels al even stil boven en ik verwacht dat we een prima weekje zullen hebben hier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten