woensdag 19 juni 2013

Dag 351 Over Domburg en domme mama

   Vandaag was het bewolkt en wat frisser, we besloten lekker toeristisch te doen en naar Domburg te gaan. Vanaf hier was het maar twintig minuutjes rijden. We parkeerden bij de eerste de beste parkeerplaats en gingen vanaf daar wandelen. Best een sjiek plaatsje met -op het oog- wat duurdere hotels. We kwamen al gauw bij een weg richting de duinen. Achter dat ene duin zagen we ook meteen de zee. Zo mooi! Daniël begon meteen te rennen richting het strand.
   Met zijn vieren liepen we naar het water. Daniël en ik gingen met onze blote voeten in het water. Erg koud! Sam zat bij mij op de arm en keek zijn ogen uit. Hij leek ook hier de golven mooi te vinden en de meeuwen. Daar is een mooie foto van die ik graag had willen bijvoegen, maar ik krijg het niet voor elkaar om een foto van mijn telefoon al typend op mijn telefoon bij te voegen. Ik doe al meer dan een half uur mijn best en ben inmiddels behoorlijk geïrriteerd geraakt over Google plus en dat soort ongein. Intussen begin ik me behoorlijk stom te voelen. Dus die foto komt later als ik thuis ben wel eens...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten