zondag 16 juni 2013

Dag 347 Vakantievoorbereidingen (2)

   Morgen vertrekken we voor een midweekje naar een vakantiepark. Zo'n park met zwembad en speeltuinen. We wilden met de kleintjes geen verre vakantie doen, maar we wilden er wel even uit. Om te voorkomen wat er vorig jaar gebeurde, zie Dag 37 Over vakantiestress...., ben ik gisteren begonnen met wasjes draaien. Vanmorgen ben ik al op mijn gemak gestart met inpakken. Nu heb ik alle spullen voor de kinderen verzameld en ingepakt en moet ik alleen mijn eigen tas nog inpakken. Dat voelt stukken rustiger dan vorig jaar. Morgenochtend ga ik nog naar een yogales en dan kan ik daarna helemaal 'zen' vertrekken.
   Papa is gelukkig door de antibiotica aardig opgeknapt, dus die gaat naar omstandigheden ook fit op vakantie. We krijgen subtropisch weer de komende dagen, dus volgens mij kan onze vakantie niet meer stuk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten