zondag 5 mei 2013

Dag 305 Over een beetje vieze mijlpaal en een prachtig terras

   Vanmorgen toen ik Daniël wilde verschonen en aankleden zei hij: ''Nee, niet nieuwe luier, ik wil poepen.'' Ik antwoordde dat hij dat dan mooi op het potje kon doen. In eerste instantie wilde hij dat niet, maar hij bedacht zich en besloot toch op het potje te gaan. En, jawel hoor, een paar minuutjes later was het gebeurd: er lag een prachtige drol in het potje! Ik was helemaal trots en blij, ik heb zelfs een vreugdedansje gedaan waardoor Daniël zelf nog extra trots en blij werd. Nu ben ik eens benieuwd wanneer hij weer op het potje gaat. Voor de liefhebber onderaan deze blog het resultaat, dat ik uiteraard op de foto heb gezet... Gelukkig verspreid de computer geen bijbehorende geurtjes.
   Vandaag was het verder weer stevig aanpoten om de voortuin af te krijgen en de missie is geslaagd. Het was wederom een gezellig vermoeiende dag van samen werken, samen spelen en samen eten. Het resultaat mag er zijn:

Het eindresultaat
 
Even spieken...
 

Tadaa!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten