woensdag 15 mei 2013

Dag 315 Mama doen

   Op het moment heeft Daniël een extreme voorkeur voor zijn mama. Bij alles zegt hij: ''Mama doen'' of ''Nee, mama!'' Zo wilde hij vanmorgen door mij geknuffeld en naar beneden gedragen worden en niet door papa. Moest ik hem aan tafel hapjes van zijn eten geven vanavond. Wilde hij zijn tanden alleen door mij laten poetsen en was ik uiteraard degene die moest voorlezen. Hoewel papa daarna ook nog wel een boekje mocht lezen, want op die manier krijgt hij een extra verhaaltje en extra tijd.
   Voor papa is het af en toe frustrerend, vooral als Daniël alleen door mij geknuffeld wil worden. Voor mij is het af en toe vermoeiend, als ik twee kinderen tegelijk eten probeer te geven bijvoorbeeld. Ik neem aan dat ook dit een fase is die vanzelf weer over zal gaan...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten