vrijdag 17 mei 2013

Dag 317 Voorleesdag

   Vandaag met het druilerige weer wist ik niet zo goed wat te doen, maar ik vind het niks om de hele dag binnen te zitten met de mannetjes. Ik zag in mij agenda dat we naar de bieb moesten, die zit in het overdekte winkelcentrum, dus dat was een prima uitstapje. We reden er met de auto naartoe. Daniël beloofde goed te luisteren en goed mee te lopen en Sam ging in de buggy. Het ging super! Volgens mij heb ik nog nooit zo'n relaxed tripje naar het winkelcentrum gehad met de kinderen erbij. Daniël luisterde goed, hielp mee en gedroeg zich voorbeeldig.
   Thuis was direct het probleem van verveling vanwege het slechte weer opgelost. Met alle nieuw geleende boekjes vulden we de middag met voorlezen, voorlezen en nog eens voorlezen. Daniël en ik kunnen die boeken inmiddels al dromen. Maar ach, als het zo makkelijk is om met de kinderen naar de bieb te gaan, ga ik toch gewoon volgende week weer een verse voorraad boeken halen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten