maandag 27 mei 2013

Dag 327 Broederliefde (4)

   Vandaag bleek maar weer eens hoe gek mijn mannetjes op elkaar zijn. Papa en ik gingen ze ophalen bij het dagverblijf. Sam zat buiten in een kinderstoel en Daniël stond erbij en gaf hem zijn drinken. Om onduidelijke redenen hadden ze vanmiddag Sam op een andere groep opgevangen (normaal zitten Sam en Daniël in dezelfde groep). Daniël was er de hele middag een beetje door van slag. Hij miste zijn broertje de leidsters hebben hem bezig gehouden door hem te laten helpen bij het uitdelen van drinken en rijstewafels.
   Omdat het mooi weer was gingen alle groepen buiten spelen. Daniël was helemaal blij dat hij Sam eindelijk terug zag toen die ook naar buiten kwam. Normaal gaat hij lekker spelen en vinden we hem in de zandbak of op een autootje als we de kinderen gaan ophalen. Maar nu week hij niet meer van Sams zijde. Hij dacht waarschijnlijk: ''Ze pakken mij mijn broertje niet nog eens af!'' 
   Daniël was thuis behoorlijk van slag dat ik vandaag niet mee at met de mannen maar bij een vriendin ging eten, moest hij zijn mama ook nog laten gaan. Er kwamen dikke tranen en ik kreeg hem bijna niet meer van me losgepeuterd, maar gelukkig bleef Sam wel thuis bij Daniël... en papa natuurlijk ook

Geen opmerkingen:

Een reactie posten