dinsdag 21 mei 2013

Dag 321 Rugpijn

   Daniël klaagde vanavond over rugpijn. Zo klein en dan al rugpijn? Ik brak mijn hoofd over waar of wanneer hij zich bezeerd zou kunnen hebben. We waren vanmiddag bij een vriendin van mij met een dochter die iets ouder is dan Daniël. Ze klommen samen steeds over een slaapbank heen op de logeerkamer en het ging wilder en wilder. Ik weet dat zij op een gegeven moment met haar hoofd tegen de muur aan viel, maar volgens mij was Daniël niet gevallen.
   Ik besloot het maar gewoon aan hem te vragen: ''Hoe komt het dat je rugpijn hebt?" ''Van de dropjes!'' ''De dropjes? Maar die zitten toch in je buik?'' ''Ja maar ook hier!'' - wijst op zijn rug. Vervolgens verzuchtte hij: ''Ik moet toch maar eens wat minder snoepen!'' (Van wie zou hij die laatste opmerking toch overgenomen hebben?)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten